Mně samotnému se stalo, že jsem hodlal využít reklamního letáku jednoho potravinářského řetězce. Při nákupu nad 1000,- Kč jsem dostal poukaz na dvě slevy, každá ve výši 20 % na zboží zakoupené příště. Prodejce mne tak nalákal do prodejny příště. Na poukazu však bylo uvedeno, že se slevy nevztahují na zboží v akci. V prodejně však bylo skoro vše v akci.

Pročetl jsem si tedy ještě podmínky uvedené velmi malým písmem na konci letáku. Zde bylo navíc uvedeno, že slevu lze uplatnit jen v rozmezí pěti dnů a nevztahuje se dále na tabákové zboží a zboží pultové. Do košíku jsem tedy po zralé úvaze vložil dvě dražší červená vína, která nebyla  v akci a u pokladny jsem chtěl na tyto uplatnit slevy.

K mému překvapení mi bylo pokladním sděleno, že se na alkohol slevy nevztahují. Že by další omezení? Na mou otázku, kde je to uvedeno, mi bylo odpovězeno, že se jedná o pultové zboží. A tak jsem si nechal zavolat pana vedoucího. Ten se na věc už díval jinak, omluvil se a slevy uznal. Jako dárek mi poskytnul víno zdarma. Hurááá.

 

Inu není dobré se nechat zviklat ani nalákat letákem. Kolik takových jako já bude volat pana vedoucího? Než se rozhodnete uplatnit reklamní akci, pořádně si vše na letáku přečtěte, abyste nebyli zklamáni.

Přeji vám klidné nakupování.

 

Potřebujete poradit?
Neváhejte nás kontaktovat.

JUDr. Tomáš Panáček
www.iadvokacie.cz 

Translate»